-
Behöver jag ett lösenord för att beställa hos er?
Du behöver inget lösenord för att beställa hos oss. Efter att du har klickat på ”jag har läst de allmänna affärsvillkoren och accepterar dessa”, kan du gå direkt till steg 2. Låt de båda fälten "email" och "lösenord" vara tomma och klicka på “till steg 2“.
-
Hur kan jag ändra antalet beställda däck?
Under beställningsprocessen utgår beställningssystemet ifrån fyra däck. Om du vill ha fler eller färre däck kan du ange detta i första steget av beställningsprocessen. Klicka på „Ändra antal“ och uppge önskat antal däck.
-
Hur kan jag beställa flera olika däck samtidigt?
Du kan beställa flera olika däck genom att klicka på "reservera" vid de däck du vill ha i däcklistan. Gå sedan till den nya linken "till beställning". Här finns en lista över alla däck du valt i din varukorg.
-
Hur kan jag få reda på om min internetbeställning har kommit fram?
Du får en orderbekräftelse per email omgående. Om du inte får någon orderbekräftelse trots att du har skickat din emai adress har vi tyvärr inte mottagit din order. I ett sådant fall ber vi dig beställa en gång till.
-
Jag är inte säker på om min beställning har kommit fram. Vad kan jag göra?
Efter att din beställning kommit fram till oss, erhåller du ett email som innehåller ditt ordernummer och som bekräftar beställningen. Om detta inte är fallet, ber vi dig skicka ett email till
dackonline@delti.com eller ringa vår telefon hotline 0852500608.
-
Kan jag även beställa hos er utanför internet? Vilka andra beställningsmöjligheter finns det?
Om du inte vill beställa över nätet, kan du även beställa per telefon (0852 500 608) eller per post (Delticom AG, Bestellannahme, Brühlstraße 11, 30169 Hannover, Tyskland). Var vänlig meddela den exakta varubeteckningen samt antalet däck och informera oss om hur du vill betala - med förskottsbetalning - med räkning (upp till ett belopp på 5000 SEK) - med kreditkort (var vänlig ange kortnummer samt kortets giltighet).
-
Varför erbjuds vissa däck inte längre?
På grund av att tillverkaren har svårigheter att leverera kan det hända att vi inte erbjuder det däck du vill ha just nu. Men vi kan ändå ta emot din beställning. Vi meddelar dig så snart varan kan levereras igen.
-
Vart kan jag vända mig med frågor om min beställning?
Om du har frågor om din beställning ber vi dig skicka ett meddelande till
dackonline@delti.com eller ringa till oss på telefonnummer 0852500608.